Wednesday 5 December 2012

Semester 2

sem 2 dah start...tapi malangnya, aku belum bersedia lagi nak start balik study...mood tu belum sampai..tapi aku kena usaha gak cari mood tu secepat yg mungkin kalo x aku akan ketinggalan...seriusly aku cakap, sume student asasi menakutkan...sume nak senyap jer. Okayy, aku fhm...maybe sbb result sem 1 yg wat diorang serius sem 2 ni. Tapi aku nak tengok gak, sapa yg rasa2nya ley tahan paling lama.. Actually, aku pun nak dapat result gempak gak sem 2 ni. Tapi xdelah sampai jadi ulat buku, x bergaul dengan org ramai & senyap jer. Nilah yg paling ketara aku nampak dlm grup aku. Tapi tu hak korang, aku wish gudluck & semoga korang berjaya ^_^ 

sem 2 ni agak different. Sebab lecturer banyak yg dah brubah, n x terkecuali aku kena jumpa "dia" hari2...okay abaikan..back to the story..Syukur Alhamdulillah sangat2!! Lecturer2 baru utk sem 2 ni sume sempoi..n yg paling aku suka, sbb semua Miss..hahaha..no offence XD..to Miss Yana, Miss Hana n Miss Q, semoga berjaya dalam mengajar kitorang nnt...mengharapkan ilmu yang cukup dan berkat dari anda semua...hehe ^_^ ...Belajar English kat U ni mmg lain suasana nya berbanding time high school dulu..sekarang ni aku nak gi depan wat speech 2 minit pun x kesah...sbb xde rasa pressure cam dulu...hahaha...lagipun sbb ada lecturer baru..lol. hahaha

apa yang aku suka gak pasal sem 2 ni sebab ada banyak cuti...nice gak lar...tapi suka2 gak, sakit gak wey. Kena ganti kelas woohhh... tak pun kena extend kelas, paling teruk kelas Chem 3 jam direct..pffttt -.-nsb baik aku x muntah...bwahahaha..ok, tu jer aku dapat citer wat masa ni..babaiii

Ahlan wasahlan~~


No comments:

Post a Comment